Lilypie Third Birthday tickers

2010. február 4., csütörtök

Kiborulás

Michal Douglas, összeomlás, megvan? Nem állok tőle távol.
A Bori mostanság nem nagyon alszik. Eleinte jött, hogy nappal egyre kevesebbet aludt, ez ugye kb. oké, ahogy nőnek, kevesebbet alszanak. De úgy három hete az éjszakák is egyre rosszabbak. Kezdődött azzal, az éjjeli evés egyre korábbanra került, mostanság éjfélkor ébred. Ma megpróbáltam, hogy nem adok neki enni, megszívtuk, ordítás volt ezerrel. Aztán reggelente egyre korábban ébred, ma konkrétan ötkor. Hatig próbáltuk, hogy aludjon vissza, Gyuri ült mellette egy fél órát, semmi. (Mindjárt 8 óra, talán most elalszik, talán.)
Csak remélni tudjuk, hogy a foga jön. Különben nagy bajban vagyunk, épphogy fél éves és már el is rontottuk a nevelését.

1 megjegyzés:

  1. Szia, Eszter! Kini volt osztálytársa vagyok, az ő blogjáról keveredtem ide. Először is nyugi, nem rontottatok el semmit, de gondolom, ezt te se írtad egészen komolyan. :) Én a kisfiamnál azt vettem észre, hogy ha napközben nem aludt eleget, akkor éjszaka is rosszabbul aludt. Mennyit alszik most Bori napközben? Úgy emlékszem, ilyenkor még minimum kétszer másfél órára szükségük lenne. Persze minden baba más, különböző az alvásigényük, de szerintem az univerzálisan igaz, hogy ha túl fáradtan kerül ágyba, rosszabbul alszik. És sajnos vannak korán kelő gyerekek, akik fél hatkor frissen és üdén ébrednek a család legnagyobb bánatára... Kitartás, az alvás ilyenkor még kb. havonta változik, remélem, jobb lesz!

    VálaszTörlés