Lilypie Third Birthday tickers

2010. február 6., szombat

Köszi Juci!

Megtudtam, hogy van még egy ember, aki olvas, sőt, át is érezte az előző poszt komolyságát. Én is olvaslak ám Juci titeket, drukkolunk Zsófi érkezéséhez!
Az éjszakáink változatlanul, khmmm, hektikusak, annak ellenére, hogy Bori napközben jól alszik. Na mindegy, vagy jobb lesz, vagy rosszabb a helyzet:)
Kiborulásomat aktív takarításba és főzésbe fordítottam, ma jönnek ebédre az unokatesóim, férjjel, feleséggel, Annával, Anna keresztapja és barátnője, szóval össze kellett magamat kapnom. Lesz házi garlic bread (a kenyeret nem én sütöttem, csak a fűszervajat kevertem ki), spenótos lasagne és lekváros piskótatekercs (ezt viszont én sütöttem és tekercseltem).
Hogy legyen mostanság pozitív Bori hír is: változatlanul mosolygós, jókedvű gyerek, nagyon jól lehet vele játszani, sokat nevet, egyre interaktívabb, és már belejött a négykézlábon állásba:














És hiába van egy csomó rágnivaló játéka, azért a legjobb a habtapi széle!
(Megjegyzem, hogy mindkét fényképet én csináltam, remélhetőleg látszik a fejlődés:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése