Lilypie Third Birthday tickers

2009. november 29., vasárnap

Szabadidő

Mármint az enyém.
Ebből a szempontból is teljesen megváltozott az életem.
Olvasni akkor tudok, ha eszem. Most kaptam meg Dan Brown legújabb könyvét. Nagyon jó, mint minden könyve, izgalmas olvasmány, nekem letehetetlen. Mostanság azért kénytelen vagyok letenni:)
Leventétől kölcsön kaptam az Elnök emberei (West Wing) harmadik évadát, ha a Bori kegyes és nagyobbat alszik, akkor tudom nézni. (Nem vagyok egy nagy tévéző, konkrétan nem nézek tévét, de ez a sorozat a legjobb!) Sokszor összekötöm a vasalással, two in one projekt. És teljes lelki nyugalommal vagyok képes kikapcsolni az legizgalmasabb rész közepén, ha szólítanak...
És vannak kimenőim. Nagy szerencse, hogy vannak nappal mozgósítható nagymamák. (A nagypapák a gyerekőrzéstől azt hiszem kicsit félnek, játszani viszont bármikor szívesen játszanak.) Így jutok el fodrászhoz, kozmetikushoz, ezekből nem szeretnék engedni. Péntek este Gyuritól kaptam kimenőt és el tudtam menni Baki szülinapjára. Megnyugodva tapasztaltam, hogy kb. minden családnak a fele jött el, a másik fele otthon maradt a kicsivel/kicsikkel.
Januártól pedig vállaltam újabb tárlatvezetéseket a Szépműben, nagyon várom, ezt nagyon-nagyon szeretem csinálni.
És most lejárt a blogolási szabadidőm, megyek...

1 megjegyzés:

  1. Csak így tovább! Végülis ha a Bori már ovis lesz, akkor is el kell töltened valahogy a napokat, jobb erre már most gyakorlatozni ;)

    VálaszTörlés