Lilypie Third Birthday tickers

2009. november 10., kedd

Sportos nap

Ma végre rászántam magam, hogy a Kinitől tavaly Karácsonyra kapott jóga dvd-t beüzemeljem. Kininek sikerült tavaly a terhességem felfedezése előtti napon megvennie egy jó erős jóga oktató dvd-jét. Hát ez mostanáig csak üldögélt a polcon. Én pedig ma szembesültem vele, hogy az erőnlétem volt már jobban is...

Aztán az edzés folytatódott délután, mert meglátogattuk Katáékat, akikhez meg kellett mászni a Hegyalja utat. Bori alvása reményében oda is és vissza is sétáltunk. Katáéknál megnéztük a nagy Danit (másfél éves múlt) és az ikreket, Julit és Bendegúzt, akik Borinál két héttel idősebbek. Bori figyelmét próbáltam felhívni arra, hogy az ikrek milyen rendesen alszanak napközben is.
Megállapítottam, hogy három ilyen kicsi gyerekkel jó sűrű az élet, de közben meg annyira helyesek. Hamarosan újra meglátogatjuk őket, mert a nagy sokminden közepette épp csak beszélgetni nem annyira volt időnk:)

1 megjegyzés: