Lilypie Third Birthday tickers

2009. november 9., hétfő

Büszkélkedés

Ez a bejegyzés egyáltalán nem egy kicsike nőnemű egyedről fog szólni. Gyurinál ugyanis a fotózás túllépett az egyszerű hobbi keretein, így most két sikeréről is írhatok.
Egyrészt saját kiállítása nyílt a fotóklubjában. Ez november 30-ig nézhető meg a Pataki Művelődési Házban.
Másrészt, részt vett a National Geographic magazin fotópályázatán, ahol kiállítják egy képét. Ez ma nyílik meg a Westendben. Úgyhogy ha arra jártok karácsonyi angyalka feladataitok teljesítése közben, akkor keressétek meg. Én nagyon büszke vagyok rá!


 Itt van egy kép a művészről (és csak becsempésztem a nőnemű egyedet is:)

2 megjegyzés:

  1. Háát mit is mondhatnék... Én is nagyon örülök, hogy sikerült egy képemmel falra keülnöm ezen a neves kiállításon. Szeretném megköszönni csodálatos feleségemnek, aki múzsám és folyton inspirál. Szerencsére sikerült megfertőznöm, úgyhogy nemsokára az ő fotói is hasonlóan sikeresek lesznek.

    VálaszTörlés
  2. Én azért nem tudok ám így fotózni. Majd a Bori!

    VálaszTörlés