Lilypie Third Birthday tickers

2010. január 11., hétfő

Vegyes évkezdet

Eredetileg a közepesen szar évkezdet címet akartam adni ennek a posztnak, de 1. nem tudom mennyire illik csúnyán beszélni egy blogban, 2. azért mostanra már több jó dolog történt.
Kezdve a rossz dolgokkal, hogy a poszt jól végződjön és az olvasók később is úgy gondolják, hogy esetleg megnézik,  mi van velünk.
Szóval, Bori náthás lett. Nagyon. Múlt kedden kezdődött, beszéltem a védőnővel, ő javasolt mindenféle vitaminokat. Aztán éjjel az orrszívó-porszívó után alig bírt enni, mert nem kapott levegőt az orrán. Úgyhogy teljesen beparáztunk, én olyanokat vízionáltam, hogy másnap tuti kórházba utalnak minket, ahol majd infúzióra kötik, mert nem bír enni. (Csak abban reménykedtem, hogy még mindezek előtt meg tudom mosni a hajamat.)
Szerdán délelőtt a nagy hóesésben elvonultunk családilag az orvoshoz, aki megállapította, hogy nagyon náthás. De nem volt lázas, a tüdeje tiszta volt és a fülének sem volt baja. Kapott kismillió cseppet, orrspray-t, vitamint, én pedig elkezdtem megtanulni, hogy mit kell naponta kétszer, mit háromszor, mit ötször a száján, orrán át beadni.
Szerda délután Gyuri elindult Totyáékkal és Rikével a "nagy útra". Totyáék kiköltöztek Pontorsonba, alig 1950 km-re ide. Gyuri, Rike volt a költöztető brigád. Az utat kocsival és kisfurgonnal tették meg, 21 óra vezetés és két óra alvás alatt. Gyuri már nagyon készült rá, mert Pontorson Mont-Saint-Micheltől 9 km-re van, szinte a tengerparton. A tervek szerint a visszaindulás előtti másfél szabad napban fényképezni akart; tengert, Mont-Saint-Michelt, homokot, Saint Malot. Ebből semmi nem lett, mert a megérkezés és kipakolás éjjelén lázas lett, így a szabad idejét alvással, lázcsillapítók társaságában töltötte.
Én meg, amíg a Boriban adagoltam a gyógyszereket, aggódtam a Gyuriért. Az anya szerencsére itt volt velem esténként, nagyon nagy segítség volt!

És akkor a jó dolgokról:

  • Gyuri hazajött és a betegsége miatt itthon is maradt ma.
  • Bori a nátha ellenére teljesen jókedvű. És talán egy kicsit kevésbé szörcsög már. Plusz, nagy energiákat fektet bele, hogy a hátáról a hasára tudjon fordulni. Ehhez sokszor még a rugdalódzóját is húzza a combjánál, hátha segít.
  • Az alma (és barack) evés is egyre jobban megy (egy kisebb megtorpanás után). Tegnap óta a gyümölcs evést a fürdőszobába tartjuk, mind a ketten nekivetkőzünk, mert így nem lesz koszos senkinek a ruhája. Apukám szerint csak arra kell ügyelni, hogy Boriban ne az rögzüljön, hogy az almát meztelenül kell enni.
  • Szombaton voltunk az apai nagyszülőknél, akik engem sok finomsággal megebédeltettek, Borit pedig ajnározták, jókat játszottak.
  • Gyuri megörökölte Kini android telefonját (ők megkapták az újat). Azóta boldogan játszik vele, telefonon nézi az e-mailjeit, onnan chatel és általában nem nagyon lehet telefon nélkül látni mostanság:)
  • Már délután negyed ötig világos van, észrevettétek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése