Lilypie Third Birthday tickers

2010. november 8., hétfő

Uuuhhhh

Nem is tudom, hol kezdjem. A hétvége elég egyszerűnek tűnt, szombaton én múzeumozok, este előszülinapi Sting koncert. (Na jó, ez azért az egyszerűtől távol van, már régóta vártam rá. Sting nem jön anélkül Budapestre, hogy ne találkoznánk:) Vasárnap délután vendégség nálunk, raclettezés. 

Szombaton annyira jó idő volt, hogy bicajra pattant a család, én mentem a Szépműben, a többiek a Margit híd próbaterhelésére.

Este, szintén bicajjal elmentünk az Arénába, a várva várt koncertre. Mikor bemásztunk volna a helyünkre, a mellettünk levő két széken ott ült Kini és Andris! Elég nagyot rikoltottam! (Reggel érkeztek meg Zürichből, Gyurival folyamatosan egyeztettek, szóval csak én nem tudtam semmit.) Úgyhogy négyesben koncerteztünk, Kinivel végig énekeltünk, a szünetben ismerősökkel találkozunk, megállapítottunk, hogy Sting még mindig a legjobb pasi (evvel a fiúk is egyet értettek), és még énekelni is tud. Szóval húú, jöhetne gyakrabban...
Két kedvenc:

és

Vasárnap aztán (általam nem tervezett) családi ebéd, majd hazarohanás a délutáni vendégségre. Hogy még maradjon meglepetés vasárnapra is; Brúnó úgy döntött, itt az ideje nekiindulni a külvilágnak. Bo, Noresz elrobogtak a kórházba, Andris gyorsan elhalasztotta a hazautazását, így Gyuri vitte ki Kinit a reptérre, akinek viszont haza kellett mennie. Ma délelőtt pedig megszületett Brúnó baba, Isten hozta!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése