Lilypie Third Birthday tickers

2010. július 4., vasárnap

Esküvőink

Tegnap volt az egyházi esküvőnk. Szűk körben tartottuk; szülők, tanúk (Kiniék épp nyaralnak, ők kihagyták a nagy eseményt) és persze Bori. A szertartás nekünk nagyon felemelő volt, a már többször reklámozott Béla atya adott minket össze.
Aztán elvonultunk az Ezüstpontyba ebédelni. A kerthelyiségben kellemes idő volt, a gyerekek játszottak az étterem jászóterén, ettünk-ittunk, Bori még a babakocsiban is hajlandó volt aludni, egy kis sétálás után. A környéknek a sétával egy kis látványosságot okoztunk, mert én toltam a babakocsit teljes glancban. Igaz, a menyasszonyi ruha szoknyáját levágattam, de azért látszott rajta, hogy milyen ruha.
Esküvőinket, igaz nem szándékosan, de keretes szerkezetben foglaltuk. A tavaly tavaszi polgári esküvőkor a hajcsatokat hagytam itthon, így Gyuri rohanhatott utánam a fodrászhoz. Tegnap délelőtt pedig amikor elővettem a ruhát derült ki, hogy a fűzőjéből a tisztítóban elveszett a szalag, így nem lehetett befűzni. Újabb futás az esküvői ruhaszalonba, ahonnan kaptunk egy szalagot. Így aztán, tavallyal ellentétben, amikor terhes voltam, a ruhát idén rendesen be lehetett fűzni.
Ezzel mi lezártuk az esküvőinket, várjuk a meghívókat:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése