Lilypie Third Birthday tickers

2009. október 19., hétfő

Tyűűű

Arra készültem, hogy ez a bejegyzés majd arról fog szólni, hogy milyen jó volt elmenni moziba. Ami tényleg nagyon jó volt, csak közben "bizonyos események" ezt lekörözték.
Szóval, a Bori ma átaludta az éjszakát! Letettük fél nyolckor és reggel fél nyolckor ébredt. Bizony.
Teljesen meglepődtem, amikor megszólalt 3/4 7-kor a vekker. És persze rögtön átrohantam a Bori szobájába, mert hiába van légzésfigyelőnk, azért én egy aggódós vagyok. De szuszogott rendesen. Hát, Mrs. Lipton, idejét se tudom már, hogy mikor aludtam hét órát egybe.

Visszatérve a filmre, ezt láttuk. Nekünk bejött, szokat nevettünk, viccesz volt (nem elírász, magyar sötömiül írok:)! A Hunnia mozinak viszont innen üzenem, hogy októberben már be lehet fűteni, bár a filmhez abszolút illett a kabátban-ülünk-a-moziban hangulat.

4 megjegyzés:

  1. Jajj, Te! Fantasztikus anyuka vagy!

    VálaszTörlés
  2. Ez a film itt is nagyon nepszeru volt - de en sajnos nem lattam. Biztos valami kosztumos angolra mentem helyette ;) Ejnye mar!

    VálaszTörlés
  3. Eredetileg a Julie&Julia volt kinézve, de a Totya annyira vágyott erre (másodszorra:), hogy lecseréltük. Azért a főzős-csajszis műsor sem marad el. Ez meg tényleg nagyon vicces, bár egy kukkot nem ért az ember az északi tájszólásból. Még maga a doktor úr sem...

    VálaszTörlés
  4. Azért annyit hozzátennék, hogy hajlandó lettem volna a halálrafőzős-franciaországimádós filmre is elmenni az odújából minden medvét meghazudtolva a tél kezdetén kibúvó remeteanyuka kedvéért, de azt a filmet még valszeg sokáig fogják adni, ezt meg már csak fűtetlen zugmozikban... :-)
    Szal akár már a héten jöhetnek a Júliák minden mennyiségben.
    És csak hajrá, kapsz majd otthon egy könnyjelzőt, és naponta felkereslek.

    VálaszTörlés